.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران و کفش های آهنی
رئیس خانه صنعت و معدن مازندران گفت: ما پیش خانواده خود بی آبرو هستیم ولی نمی خواهیم پیش کارگر خود نیز بی آبرو شویم هر چند استاندار با کفش های آهنی ...
استاندار مازندران و کفش های آهنی

استاندار مازندران گفت: در حال حاضر شرایط حاکم بر دنیا به گونه ای است که وضعیت صنعت و اقتصاد خود را باید حفظ کنیم.

سید محمد کریمی شامگاه دیروز در جمع صنعت گران مازندران گفت: هیچ نیازی نیست با ادبیات خواهش و تمنا صحبت کنیم بلکه برای حل مشکلات صنعت و معدن باید با قدرت از دولت خواسته شود چرا که وظیفه دولت است.

کریمی با بیان اینکه افتخار ما این است که بعد از یک عمر نوکری باز هم در خدمت شما هستیم گفت: برای حل مشکلات راهکار ارائه دهید و با متهم کردن یکدیگر مشکل حل نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: از سال 84 که بحث بنگاه های زودبازده شروع شد 600 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شد که 270هزار میلیارد ریال به تصویب رسید 220 هزار میلیارد ریال عقد قرارداد انجام شد.
کریمی با اشاره به اینکه از2120 طرح معرفی شده به بانک ، 1460 طرح سهم مازندران بوده است.

وی ادامه داد:1160 طرح در سطح کشور به تصویب بانک ها رسید که در مازندران این میزان 54 درصد است که 10 درصد از میانگین کشوری جلو هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دو دهه از بهره مندی صنعت محروم بودیم تصریح کرد: در صنعت جوان هستیم و باید با حفظ محیط زیست صنعت میان دستی ، تبدیلی و کشاورزی را در استان استقرار دهیم.

کریمی گفت:920 میلیارد تومان پرونده عقد قرارداد در بانک ها وجود دارد 600 میلیارد تومان مربوط به صنعت است و 535 میلیارد تومان در بانک ها به تصویب رسیده و400 میلیارد تومان به بخش صنعت پرداخت شده است.

وی افزود: 177 میلیارد تومان از 400 میلیارد، طرح های آن نهایی و به بهره برداری رسیده است که برای 33 هزار نفر ، شغل ایجاد کرده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: هیچ راهی جز تقویت بخش خصوصی نداریم و بنا داریم که بخش خصوصی را تقویت کنیم چرا که با تقویت این بخش شاهد تحول اقتصادی و حل مشکل اشتغال خواهیم بود.

وی بیان کرد: پیشنهاد تشکیل شورای پول و اعتبار در مازندران به بانک مرکزی داده شده است و در آینده از بانک های خصوصی نیز در برنامه کلان استان استفاده خواهد شد.

کریمی عنوان کرد: وضعیت معوقه بانک ها افسار گسیخته است و رئیس بانک مرکزی قول داد قفل تسهیلات بانک ها به صنعت بزودی باز خواهد شد.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران نیز در این مراسم گفت: استاندار مازندران با کفش آهنی بطور شبانه روزی در حال حل مشکلات استان است.

هندویی گفت: ما پیش خانواده خود بی آبرو هستیم ولی نمی خواهیم پیش کارگر خود نیز بی آبرو شویم.

وی افزود: در حال حاضر امکان فروش محصول برای برخی از صنایع وجود ندارد.

هندویی با بیان اینکه آیا ما نزد نمایندگان اعتبار نداریم، گفت: مشکلات صنعت در استان در حال زیاد شدن است و از نمایندگان مجلس می خواهیم برنامه ای را ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: استاندار مازندران تحمل تمام مشکلات را می کند و باید به ایشان کمک کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک نماینده کارگر 16 شهريور 1388
اقای هندویی شما رابهخدا ما کارگران را پل قرار ندهید دوست عزیز اصلا مدیران بنگاههای اقتصادی وصنعتی استان کارگران را قبول دارند
نا شناس 16 شهريور 1388
یکی نیست به اقای هندوئی بگوید برادر ادبیاتت را عوض کن شما شاید اعتبار نداری جمع نبند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.